Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0299 223 800 of info@productforproduct.nl.

  • Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
    Nee, je kan zonder account een bestelling plaatsen. Een account aanmaken biedt wel leuke voordelen!
  • Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?
    Met een account kun je volgende keer makkelijker bestellen omdat je adressen en overige gegevens kan bewaren. Deze gegevens kan je ook zelf aanpassen. Daarnaast kan je in je persoonlijke dashboard zien welke bestellingen je eerder hebt gedaan, welke milieubesparingen je bij de aanschaf van duurzame papierproducten hebt behaald en hoeveel bomen er dankzij jouw bestellingen zijn gedoneerd aan stichting Trees for All. Je kan voor het bestellen een account aanmaken of aan het einde van het bestelproces aangeven dat je een account wenst aan te maken.
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Je zoekt de producten die je wilt bestellen via het menu of de zoekbalk en deze voeg je via de knop ‘Bestellen’  toe aan je winkelwagen. Na elk toegevoegd product ga je automatisch naar de winkelwagen. Je kan ook bovenaan de pagina op ‘Mijn winkelwagen’  klikken om de winkelwagen te bekijken of de producten in je winkelwagen direct te bestellen. Vervolgens doorloop  je het bestelproces door een e-mailadres, afleveradres en telefoonnummer in te voeren en op de button ‘volgende’ te klikken. Als laatst kies je de betaalmethode en kan je het factuuradres aanpassen bij betaalmethode ‘op factuur’ kan je tevens een po-nummer of referentienummer kwijt. Lees onze algemene voorwaarden en vink het vakje voor ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. Als laatste klikt u op de button ‘Plaats bestelling’ om de bestelling aan ons door te geven. Je ontvangt op het opgegeven e-mailadres een ontvangstbevestiging.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
    Wanneer je een bestelling plaatst krijg je een afsluitende pagina te zien waarop een bestelnummer wordt getoond. Tevens ontvang je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Je kan gedurende het bestelproces nog terug naar de winkelwagen om aanpassingen te doen, zodra je in het laatste scherm op de button ‘Plaats bestelling’ drukt en je op de bedankpagina terechtkomt, kun je zelf de bestelling niet meer wijzigen. Uiteraard kun je contact opnemen met onze klantenservice om te vragen wat zij nog voor je kunnen doen.
  • Wat is de levertijd van de bestelling?
    Onze hygiëne-, schoonmaak-, papierproducten & kantoorartikelen proberen wij binnen 1-3 werkdagen te leveren. Dit is voorbehouden dat producten op moment van bestelling op voorraad zijn en /of aangepaste levertijden van bepaalde producten.
  • Waarom staan er vaak 2 prijzen bij een product waarvan 1 is doorgestreept?
    Wij bieden onze producten zo scherp mogelijk aan. Daarom staat bij veel producten een actieprijs en zie je de normale winkelprijs doorgestreept staan.
  • Zijn de prijzen bij de producten exclusief of inclusief btw?
    De prijzen worden zowel exclusief btw als inclusief btw getoond. De grootst getoonde prijs is exclusief btw omdat wij van oudsher een zakelijke dienstverlener zijn. Uiteraard is het ook geen probleem als je als particulier een bestelling plaatst. Voor onze particuliere klanten tonen wij onder de exclusief btw prijs in kleiner formaat de inclusief btw prijs. In het besteloverzicht in de winkelwagen kun je het totaalbedrag van de bestelling zowel exclusief btw als inclusief btw bekijken.
  • Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?
    Je kunt direct betalen via Ideal of kiezen voor ‘op factuur’. Bij betaling via Ideal wordt er direct uitgeleverd. Bij een bestelling ‘op factuur’ moet je er rekening mee houden dat wanneer je niet bij ons bekend bent als klant, wij een kredietcheck uitvoeren voordat wij uitleveren. Particulieren worden vriendelijk verzocht vooraf te betalen.
  • Wanneer ontvang ik de factuur?
    Wanneer je met Ideal hebt betaald ontvang je direct na betaling de factuur die je hebt voldaan. Wanneer je voor de betaal methode ‘op factuur’ hebt gekozen ontvang je de factuur binnen een week.
  • Wat betekent het A t/m E pictogram bij producten?
    De producten die wij verkopen in onze webshop hebben wij een duurzaamheidslabel meegegeven. Het duurzaamheidslabel kan per product variëren van A t/m E, waarbij label A de duurzaamste producten in onze webshop aangeeft. Lees hier meer over op de pagina duurzaamheidslabel
  • Wat houdt de boomdonatie in?
    Voor elke € 1000,- die je in onze webshop besteedt wordt er een boom gedoneerd aan stichting Trees for All. Alle bestellingen die je in de webshop doet worden bij elkaar opgeteld. Wanneer je een account hebt aangemaakt kan je in je persoonlijke dashboard zien hoeveel bomen dankzij jouw bestellingen gedoneerd worden.
  • Wie is Product for Product?
    Product for Product is een samenwerking van recyclingbedrijven en fabrikanten die zich dagelijks bezighouden met de inzameling, verwerking en recycling van allerlei afvalstromen. De ingezamelde afvalstromen worden waar mogelijk ingezet om nieuwe producten van te maken. Deze duurzame producten en vele andere duurzame producten worden in onze webshop aangeboden. Lees meer over onze achtergrond op de pagina ‘Over ons’.
  • Wat is Paper for Paper?
    Een deel van ons assortiment bestaat uit gerecyclede kantoorpapier en hygiënepapierproducten volgens het circulaire papierconcept Paper for Paper. Lees meer over dit concept op de website van Paper for Paper.